داستان بازیگران و تاریخ پخش سریال خاتون

 

سریال خاتون یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان محصول سال 1400 کشور ایران است. از بازیگران اصلی سریال میتوان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، میرسعید مولویان و .. اشاره کرد. این سریال در ژانر درام-تاریخی به قلم تینا پاکروان نگارش شده است. با کلاینت اِست‌وود همراه باشید.


داستان سریال خاتون


خاتون داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد.


بازیگران سریال خاتون 

 
«خاتون» با بازی نگار جواهریان، داستان زنی از زنان این سرزمین را روایت می‌کند که روزی روزگاری برای زندگی جنگیده‌اند.
اشکان خطیبی «شیرزاد ملک» معاون رکن دو ارتش، نظامی سخت‌گیر و همسر خاتون این قصه است.
«جهانگیر روزبه» با بازی مهران مدیری مردی زیرک، پرنفوذ، طناز و فرصت‌طلب که انگلوفیل است و گمان دارد دنیا بر کاکل انگلیسی‌ها می‌چرخد. «جهانگیر روزبه» دایی جون انگلیسی خاتون قصه ماست.
میرسعید مولویان «رضا فخار» مردی میهن‌پرست است که اشغال ایران توسط متفقین را تاب نمی‌آورد و برای آزادی مردم و سرزمینش می‌جنگد.
شبنم مقدمی «فخر النسا» زنی قدیمی و قجری است که با ناصرخان ملک لاهیجی ازدواج کرده و از تهران به شمال آمده است. فخرالنسا مادر شیرزاد ملک و مادرشوهر خاتون قصه است.
ستاره پسیانی «پروین» معلم مدرسه و دختری مبارز است که برای خاک این سرزمین و مردمش می جنگد. پروین، تنها دوست خاتون قصه ی ماست.
 

پخش سریال خاتون

سریال خاتون قرار است از اواخر تیر راهی شبکه نمایش خانگی شود، میتوانید از سایت های VOD و سایت هکس دانلود اقدام به دانلود یا تماشای سریال نمایید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

معرفی کمپانی ساعت سازی سوئیسی هابلوت

سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد

Empire’s Greatest Villains Subscriber Cover Revealed