معرفی سریال خانگی گردن زنی (The Beheading)

سریال گردن زنی


سریال جدید گردن زنی به کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی علی قربان‌زاده، از جمعه ۲۳ شهریور ماه ساعت ۱۲ ظهر از پلتفرم فیلم‌نت و سایت هکس دانلود برای مخاطبان به نمایش در خواهد آمد. سامان سالور، کارگردان باتجربه‌ای که پیش از این با ساخت فیلم‌هایی چون «سه کام حبس» و «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» مورد توجه قرار گرفته بود، با «گردن زنی» برای نخستین بار وارد عرصه سریال‌سازی در شبکه نمایش خانگی شده است.
 
این درام معمایی و اجتماعی که نویسندگی آن را زامیاد سعدوندیان بر عهده دارد، در سال ۱۴۰۳ تولید شده و روایتگر شب عروسی باران و نیما است، شبی که با آزادی شاهرخ، یک خلافکار خطرناک، به وقایعی غیرمنتظره گره می‌خورد. این رویداد‌ها باعث فاش شدن رازهای پنهانی خانواده‌ها و اعضای آنها می‌شود، که ماجراهای پیچیده و جذابی را به همراه دارد.
لوگو سریال گردن زنی

 

بازیگران سریال گردن زنی

 
این سریال با حضور جمعی از بازیگران برجسته تلویزیون و سینما ساخته شده است. بازیگرانی همچون رویا نونهالی، الهام پاوه‌نژاد، حسن معجونی، مهران غفوریان و مهدی حسینی‌نیا به ایفای نقش‌های محوری پرداخته‌اند. همچنین سمیرا حسن‌پور، پوریا رحیمی‌سام، پژمان بازغی، محمد ولی‌زادگان، امین شعرباف، پاشا رستمی و بسیاری دیگر از هنرمندان مطرح در این سریال حضور دارند.
 
از دیگر نام‌های برجسته این مجموعه می‌توان به ستایش رجایی‌نیا، سعید زارعی، کیسان دیباج، الیکا ناصری و حسن زارعی اشاره کرد. گروه بازیگری با انتخاب هنرمندانی متنوع، در کنار تیم تولید حرفه‌ای، نوید یک اثر جذاب و پربیننده را می‌دهد.
 
سریال گردن زنی با داستانی پر رمز و راز
 
 گردن زنی به عنوان یک درام معمایی، توانسته با انتخاب موضوعی پرتنش و جذاب، توجه زیادی را به خود جلب کند. داستان سریال با تکیه بر واقعیت‌های اجتماعی و طرح پرسش‌های مهم در مورد مسائل خانوادگی و اخلاقی، سعی دارد به نمایش بخشی از دغدغه‌های جامعه معاصر بپردازد.
 

پخش سریال گردن زنی

. این سریال از روز جمعه، ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۳ از پلتفرم فیلم‌نت و همچنین سایت هکس دانلود پخش می‌شود

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود فیلم دختر شیطان با لینک مستقیم - سلام بمبئی 2 ؟

سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد

Empire’s Greatest Villains Subscriber Cover Revealed