بررسی و معرفی سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری

سریال دراکولا یا فصل دوم سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری پخش شده از وبسایت هکس دانلود و اکنون سه قسمت از آن سپری شده است را برایتان معرفی خواهیم کرد. پس باما همراه باشید.

دراکولا سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر کمدی و طنز، به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران با هنرنمایی مهران مدیری، ویشکا آسایش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، گلاره عباسی، بهنام تشکر و نیما شعبان نژاد محصول سال 1400 در ایران است.

معرفی سریال دراکولا

سریال دراکولا فصل دوم سریال هیولا محسوب می‌شود و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد. این سریال همچنین در بیستمین دوره جشن حافظ جوایزی چون بهترین سریال، کارگردانی و فیلمنامه را کسب کرد و به یکی از موفق‌ترین سریال های خانگی تبدیل شد.

مهران مدیری در سریال دراکولا بار دیگر علاوه بر حضور در برابر دوربین، کارگردانی این مجموعه را نیز برعهده داشته است. سریال دراکولا توسط امیر برادران نوشته شده که پیش از این زیر نظر پیمان قاسم خانی، نویسندگی سریال هیولا را نیز بر عهده داشت. از 3 فروردین 1400 در هکس دانلود با دراکولا همراه شما خواهیم بود.

https://hexdownload.co/53605/dracula-series/ 

بازیگران : مهران مدیری، ویشکا آسایش، محمد بحرانی و ... 

خلاصه داستان قسمت اول :

 ژاله کبیری، همسر جدید کامران کامروا که 3 سال است با او ازدواج کرده، برای او جشن تولد گرفته است و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون رو به استخدام خود درآورده است. مهمانی باشکوهی برپا است و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می شویم...

خلاصه داستان قسمت دوم : 

 با خروج کامروا و چمچاره از مراسم تولد، شاهد سقوط هلیکوپتر آنها خواهیم بود. برگزاری مراسم ختم چمچاره و کامروا به صورت همزمان در خانه مینا و عمارت ژاله در حال برگزاری است.

خلاصه داستان قسمت سوم :  

ژاله پس از پشت سر گذاشتن مراسم فوت کامروا برای پیگیری پروژه به مراجع مربوطه مراجعه می کند و در آنجا با زنی به اسم الناز که شوهرش مفقود شده آشنا می شود. همزمان با این اتفاقات بازجویی از هوشمند ادامه دارد. 

پوستر سریال دراکولا



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

معرفی کمپانی ساعت سازی سوئیسی هابلوت

سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد

Empire’s Greatest Villains Subscriber Cover Revealed