سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد

آقازاده مجموعه‌ای نمایشی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ آغاز گردید. پخش این سریال از شبکه نمایش خانگی انجام می‌شود.


در خلاصه داستان این سریال آمده است: 

این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است.سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت.
(این قصه با خون تموم میشه...)



امین حیایی در سریال آقازاده

امین حیایی به سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» به نویسندگی و تعبيه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی پیوست/این بازیگر قبل از این در نخستین سریال شبکه نمایش خانگی یعنی «قلب یخی» با حامد عنقا پیشه کرده بود و اکنون بار دیگر با این تهیه کننده مشارکت می کند/ قبل از این حضور یک بازیگر ناشناخته به عنوان نقش اصلی زن این سریال و گمان کردن حضور کیوانچ سوپراستار ترک در این سریال خبر رسیده و همچنین اعلام شده بود مهدی سلطانی و امین تارخ نقش پدرهای قصه را که روبرو یکدیگر قرار دارند ایفا می کنند.

نیکی کریمی و امیر آقایی در سریال آقازاده


نیکی کریمی و امیر آقایی جدیدترین بازیگرانی هسستند که حضورشان در این سریال قطعی شده است. این دومین تجربه نیکی کریمی پس از سریال «ممنوعه» و چهارمین حضور امیر آقایی بعد از سریال های «قلب یخی»، «عالیجناب»، و «رقص روی شیشه» در شبکه نمایش خانگی است.

دانلود سریال آقازاده 




نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

معرفی کمپانی ساعت سازی سوئیسی هابلوت

Empire’s Greatest Villains Subscriber Cover Revealed