سریال مانکن سریال جدید شبکه نمایش خانگی

مانکن سریال جدید شبکه نمایش خانگی


مانکن مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه کنندگی ایرج محمدی، محصول سال ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده‌است.

نام قبلی این سریال «سایه‌های بلند» بود که به نوبه خود ایهام‌های بسیاری داشت لذا به مانکن تغییر داده شد.



داستان سریال مانکن 

مانکن یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند.
 سریال «مانکن» به نابرابری اقتصادی طبقه های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می پردازد. بطوریکه کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و … ویکی پدیا


معرفی سریال مانکن

سریال مانکن جدیدترین اثر حسین سهیلی زاده کارگردان مجموعه های پر مخاطب تلویزیون است. حسین سهیلی زاده که در کانامه خود کارگردانی سریال های پرطرفداری را دارد «مانکن» را برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته است. “آوای باران”، “دلنوازان” “فاصله ها” و… از آثار شاخص این کارگردان هستند.

تصویربرداری سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده که در ۲۶ قسمت نگاشته شده، برای پخش از شبکه نمایش خانگی وارد روزهای آخر خود می شود.تهیه کننده «مانکن» درباره انتخاب نام این سریال عنوان داشت: در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی اسامی به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که به نوعی به آن مقوله اشاره‌ای شده باشد و منظور ما هم در این سریال ماجرای مانکن و مدلینگ و حضور دختر و پسرهای جوان به عنوان مانکن نیست. خصوصا اینکه درباره خانم‌ها محدودیت پخش داریم و در قالب سریال از آن استفاده نکردیم.

این تهیه کننده در توضیح نام مانکن و کاربرد آن در این سریال نیز بیان داشت:
انسان‌ها افرادی هستند که نسبت به مسائل اجتماعی و خانوادگی نباید بی‌تفاوت و بی‌احساس و بی‌مسئولیت باشند. وقتی انسانی بی‌دغدغه، بی‌مسئولیت، بی‌تفاوت و … باشد ناخودآگاه به مانکن تبدیل می‌شود و این اصل داستان سریال ما را تشکیل می‌دهد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

معرفی کمپانی ساعت سازی سوئیسی هابلوت

سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد

Empire’s Greatest Villains Subscriber Cover Revealed