دانلود فیلم متری شیش و نیم با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم ایرانی متری و شیش و نیم

سعید روستایی فیلم سینمایی «متری شش و نیم» را با شهاب حسینی و پیمان معادی مقابل دوربین می‌برد.

به گزارش ما، شهاب حسینی، پیمان معادی و امیر جدیدی در فیلم سینمایی تازه‌ سعید روستایی با عنوان متری شش و نیم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

به جز شهاب حسینی، پیمان معادی و امیر جدیدی، قرار است ظرف روزهای آتی یک چهره جدید نیز به «متری شش و نیم» اضافه شود. امیر جدیدی در حال حاضر فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی را روی پرده سینماها دارد. این بازیگر همچنین در یکی- دو سال اخیر در فیلم های سینمایی «من»، «پدیده»، «هت تریک»، «عرق سرد» و «تنگه ابوغریب» بازی کرده است.

در ابتدا پیمان معادی به عنوان تهیه‌کننده «متری شش و نیم» معرفی شده بود، اما در نهایت سیدجمال ساداتیان تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده گرفت. پروانه ساخت «متری شش و نیم» اوایل آذرماه صادر شده و  با توجه به تکمیل گروه بازیگران و برخی از عوامل پشت دوربین، تصویربرداری این فیلم بزودی در تهران آغاز خواهد شد
.

سیدجمال ساداتیان درباره موضوع اصلی داستان «متری شش و نیم» گفت: «این فیلم به مواد مخدر و عواقبی که این مسئله برای جامعه و خانواده ها به وجود می آورد می پردازد. در واقع نسخه فعلی فیلمنامه نسبت به نسخه اولیه آن تغییراتی داشته و برخی از جزئیات نیز به طور کامل عوض شده است».

سعید روستایی در جشنواره سی و چهارم فجر با فیلم اول خود «ابد و یک روز» مورد توجه عموم مردم و منتقدان قرار گرفت. «ابد و یک روز» ۹ سیمرغ بلورین (۶ سیمرغ در بخش اصلی، ۲ سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در بخش نگاه نو، و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را به خود اختصاص داد

پست‌های معروف از این وبلاگ

سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد

معرفی کمپانی ساعت سازی سوئیسی هابلوت

Empire’s Greatest Villains Subscriber Cover Revealed